Door uw aankopen te valideren, zal het bedrag van uw bestelling gedebiteerd worden
In reservatie
of
Om uw vragen zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, nodigen wij u uit om op de afbeelding te klikken die overeenkomt met uw behoefte.
Ons kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.30 uur tot 16.30 uur. Wij reageren op al uw berichten binnen 24/48 werkuren (uitgezonderd weekends en feestdagen). Dank u voor uw begrip.
Het afleveradres kan dus afwijken van het factuuradres.
Indien u immers op een ander adres dan het factuuradres (werkplek, pakketaflevering, tweede woning, enz.) Wenst te worden afgeleverd, heeft u de keuze om een ander afleveradres aan te bieden.
● De informatie die voor levering wordt gevraagd, zal de ontvangst van uw bestelling vergemakkelijken.
Bruikbaarheid van de te verstrekken informatie:
- Volledig adres
- Naam en voornaam
- Mobiel telefoonnummer (alleen voor het afleveradres om u op de hoogte te houden van de voortgang van uw levering, communicatie met de bezorger, enz.)
● Met de informatie die voor facturering wordt gevraagd, kunt u een factuur aanpassen aan uw behoeften.
Bruikbaarheid van de te verstrekken informatie:
- Volledig adres
- Naam en voornaam
U heeft de mogelijkheid om indien nodig meerdere factuur- en afleveradressen aan te maken.
Voor bestellingen waarbij alle producten worden geadverteerd als "Op voorraad", doen we ons best om uw bestelling in minder dan 24 uur voor te bereiden.
Levertijden worden u op elk van onze productfiches meegedeeld.
Voor bestellingen met producten "onder voorbehoud", vindt voorbereiding en levering plaats op het moment van effectieve terugkeer naar voorraad.
Wij bieden u bij bewustzijn een langere levertijd zodat u uw gehele bestelling gegroepeerd kunt ontvangen.
U wordt geadviseerd om twee verschillende bestellingen te plaatsen als u de producten sneller op voorraad wilt hebben en een tweede bestelling te plaatsen bij de producten waarvoor wij op voorraad wachten.
Onze bezorgkosten zijn gratis, dus dit heeft geen invloed op uw uiteindelijke kosten.
Momenteel leveren we aan tien verschillende landen verspreid over Europa: Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië, België, Nederland, Polen.
Voor de eilanden:
Helaas leveren wij nog niet op de eilanden. We werken eraan om deze situatie snel te verbeteren en zullen u op de hoogte houden zodra Casanoov de mogelijkheid heeft om deze gebieden op te leveren.
Voor meer informatie nodigen we u uit om u door te verwijzen naar onze T & C's .
Weten :
Het is belangrijk om uw account aan te maken in het land waarnaar u wilt worden afgeleverd.
Als u bijvoorbeeld in Frankrijk woont en in Frankrijk wilt worden afgeleverd, is het essentieel om een account aan te maken op de site casanoov.fr.
Anders is levering naar Frankrijk niet mogelijk / Anders kunt u het niet in dit land laten bezorgen.
U kunt uw account aanmaken door rechtsboven op het pictogram van een personage te klikken.
U komt dan op een login- en / of registratiepagina terecht, u hoeft alleen maar op "Registratie" te klikken.
Nu hoef je alleen nog maar het formulier voor het aanmaken van een account in te vullen met je persoonlijke gegevens (beleefdheid, achternaam en voornaam) en je e-mailadres. Kies vervolgens uw vertrouwelijke wachtwoord.
Het enige dat u hoeft te doen, is uw account valideren door op 'Ik maak mijn account' te klikken
Wilt u wijzigingen aanbrengen die op deze manier niet beschikbaar zijn?
Op het antwoord hieronder " Heeft u het antwoord op uw vraag gevonden ", antwoord nee. Via een contactformulier kunt u ons vragen om aanpassingen die specifiek zijn voor uw behoeften.
Verbindingsproblemen kunnen te wijten zijn aan verschillende factoren:
● Fout inlogsite:
Mogelijk probeert u in te loggen op de verkeerde Casanoov-site.
Als je bijvoorbeeld een account hebt aangemaakt op casanoov.fr, kun je alleen verbinding maken met casanoov.fr.
Het is daarom voor u onmogelijk om een bestelling te plaatsen op onze andere sites: casanoov.de / casanoov.es / etc ...
Zorg er dus voor dat u verbinding maakt met de juiste Casanoov-site waarop u zich eerder heeft geregistreerd.
Let op: het is belangrijk om je account aan te maken in het land waarnaar je wilt worden afgeleverd.
Als u bijvoorbeeld in Frankrijk woont en naar Frankrijk wilt worden afgeleverd, is het belangrijk om een account aan te maken op de site casanoov.fr. Anders kunt u het niet in dit land laten bezorgen.
● Wachtwoordfout:
Misschien lukt het niet om in te loggen vanwege een fout in het wachtwoord.
In dat geval, als u uw wachtwoord niet meer weet of als u het bent kwijtgeraakt, nodigen we u uit om naar de sectie "Ik heb informatie nodig over de werking van mijn account" te gaan waar u de procedure vindt om uw wachtwoord te wijzigen.
Casanoov zet zich persoonlijk in om al uw persoonlijke gegevens te beschermen. Deze worden alleen gebruikt om uw producten veilig bij u af te leveren.
In overeenstemming met de gegevensbeschermingswet van 6 januari 1978, hebt u te allen tijde het recht op toegang tot, rectificatie van of verzet tegen uw gegevens.
Deze actie kan worden uitgevoerd:
● Ofwel rechtstreeks op de website in het gebied "Mijn account" en vervolgens in "Mijn persoonlijke gegevens"
● Ofwel door te schrijven naar onze Klantenservice, zullen we dan doen wat nodig is op basis van uw verzoeken
Let op: het kan zijn dat een probleem met uw betaalmiddel het niet mogelijk maakt uw bestelling te valideren. We raden u aan om de informatie in de FAQ-sectie "Betaling> Betaling niet gevalideerd" te lezen om de redenen voor dit probleem te begrijpen. In dat geval ontvangt u een e-mail waarin u wordt geïnformeerd over de weigering om uw bestelling te betalen.
Wij hebben er bewust voor gekozen om u geen betaald telefoonnummer aan te bieden waarop u niet per se alle antwoorden op uw vragen zou hebben.
We streven ernaar om:
Onze producten worden uitsluitend via internet verkocht.
We hebben helaas geen showroom waar u de visuele weergave van onze producten kunt bekijken, noch een winkel om ter plaatse te kopen.
We doen er alles aan om alle technische informatie op onze site te zetten die u nodig heeft om uw keuze te maken, hetzij in de FAQ of op onze productfiches.
Als u bijvoorbeeld aanvullende informatie nodig heeft over:
Om u een idee te geven van de uiteindelijke weergave en de kwaliteit van onze producten in een reële situatie, bieden wij onze klanten hun realisatie aan. Deze realisaties kunt u desgewenst rechtstreeks op onze website raadplegen.
Wilt u meer informatie over Casanoov?
We nodigen u uit om kennis te nemen van de informatie op de volgende links:
Juridische mededelingen
Onze verplichtingen
Wie zijn wij
Wilt u telefonisch contact met ons opnemen?
Wij hebben er bewust voor gekozen om u geen betaald telefoonnummer aan te bieden waarop u niet per se alle antwoorden op uw vragen zou hebben.
We streven ernaar om:
Wil je weten of er Casanoov-winkels zijn?
Onze producten worden uitsluitend via internet verkocht.
We hebben helaas geen showroom waar u de visuele weergave van onze producten kunt bekijken, noch een winkel om ter plaatse te kopen.
We doen er alles aan om alle technische informatie op onze site te zetten die u nodig heeft om uw keuze te maken, hetzij in de FAQ of op onze productfiches.
Als u bijvoorbeeld aanvullende informatie nodig heeft over:
Om u een idee te geven van de uiteindelijke weergave en de kwaliteit van onze producten in een reële situatie, bieden wij onze klanten hun realisatie aan. Deze realisaties kunt u desgewenst rechtstreeks op onze website raadplegen.
PayPal gebruiken is gratis.
Het enige dat u hoeft te doen, is een PayPal-account aanmaken of een bestaand account gebruiken.
U wordt vervolgens doorgestuurd naar een dialoogvenster dat wordt beheerd door Paypal om uw betaling af te ronden.
Zodra uw betaling is uitgevoerd, ontvangt u per e-mail een ontvangstbewijs om deze transactie op te volgen.
Met Paypal hoeft u uw bankgegevens niet door te geven bij het betalen van uw bestelling op onze site: uw financiële gegevens worden niet meegedeeld aan de verkoper.
Paypal versleutelt en beveiligt uw gegevens en treedt op als tussenpersoon om uw transacties op een volledig veilige manier uit te voeren.
Paypal biedt, naar eigen goeddunken, een betalingssysteem aan in 4 termijnen. We raden u aan om contact op te nemen met Paypal om te bepalen of u in aanmerking komt voor deze optie.
Casanoov heeft zich omringd met erkende partners in de wereld van betaalmethoden.
Deze verschillende betaalmethoden zijn natuurlijk allemaal veilig.
Hierdoor kunnen wij u een breed scala aan betaalmethoden aanbieden!
Betaalmethoden per land
Frankrijk :
Aankoop mogelijk op casanoov.fr met de volgende middelen: CB, Visa, Mastercard, Paypal
Belgie :
Aankoop mogelijk op casanoov.be met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact
Duitsland :
Aankoop mogelijk op casanoov.de met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Giropay
Spanje :
Aankoop mogelijk op casanoov.es met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort
Italië :
Aankoop mogelijk op casanoov.it met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal
Holland :
Aankoop mogelijk op casanoov.nl met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL
Polen :
Aankoop mogelijk op casanoov.pl met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, P24
U vindt ze allemaal op het moment van betaling en kunt degene kiezen die het beste bij u past!
Meer informatie in onze Algemene Voorwaarden> Betaalmiddelen.
Een hangende betaling kan verschillende oorzaken hebben, maar de meest voorkomende is wanneer u een voorbestelling plaatst op de site.
Inderdaad, zoals uitgelegd in de vraag "Pre-order, wat betekent dat? "Wij debiteren het bedrag van uw voorbestelling op het moment van de boeking.
Dit is een soort reservering van het product nog voordat het weer in voorraad is, zodat u er zeker van kunt zijn dat u uw product krijgt zodra het weer beschikbaar is.
Een ander mogelijk geval:
- U heeft de betaling niet afgerond met de gebruikte betaalmethode.
Het is bijvoorbeeld mogelijk dat u de 3DS-beveiligingscode niet hebt ingevoerd.
Deze zaak zal snel een geweigerde betaling worden. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht. (zie geweigerde betaling)
Twee fasen kunnen deze weigering van betaling bevestigen:
Dit kan gebeuren in het geval van een pre-order. In overeenstemming met onze toezeggingen nemen we inderdaad geen geld aan totdat de bestelling is voorbereid. Om deze reden vragen wij uw bank bij de voorbereiding om de machtiging tot automatische incasso uit te voeren.
In sommige gevallen kan uw bank deze machtiging weigeren (onvoldoende saldo, overschrijding banklimiet, bankweigering, enz.)
Het is duidelijk dat we de bestelling dan niet kunnen uitvoeren zonder de situatie van uw kant op te lossen.
In deze gevallen adviseren wij u om :
Het weigeren van een betaling kan verschillende redenen hebben.
We gaan de meest voorkomende gevallen bespreken en de manieren om ze op te lossen.
Voor creditcards en betaling via Paypal :
3DS-systeem :
Casanoov beveiligt al zijn transacties via het 3DS-systeem.
Dit beveiligingssysteem kan verschillen afhankelijk van uw bankinstelling: verificatiecode die moet worden ingevoerd, bankapplicatie die u een bevestigingsverzoek voor een bepaalde betaling stuurt, enz.
Hoe het te genezen?
U moet een bestelling opnieuw starten en het 3DS-proces volgen van uw bank waarnaar we u zullen doorverwijzen.
Internetbetaalplafond :
Het is mogelijk dat uw bank uw aankoopplafond op internet beperkt (in de tijd en / of maximaal een transactie).
Enkele mogelijke gevallen:
U heeft in korte tijd meerdere opeenvolgende aankopen gedaan. Het cumulatieve bedrag overschrijdt uw aankooplimiet.
De bestelling die u wilt voltooien, overschrijdt uw limiet
Hoe het te genezen?
We raden u aan om contact op te nemen met uw bank om de redenen voor de weigering van betaling te bevestigen.
Indien nodig kunt u uw bank vragen uw limiet te verhogen of een paar dagen wachten om opnieuw te bestellen.
Deze limietwijzigingen zijn mogelijk niet onmiddellijk.
U heeft ook de mogelijkheid om een andere betaalmethode te gebruiken.
Weigering om de transactie van uw bank te honoreren :
we hebben weinig bewijs om deze zaak te verklaren.
Hoe het te genezen?
We raden u aan om contact op te nemen met uw bank om de redenen voor de weigering van betaling te bevestigen.
U kunt ons voor alle doeleinden laten weten, zodat wij onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren.
Onvoldoende saldo :
wanneer de bestelling is afgerond, vragen we uw bank om te bevestigen dat we het bedrag van uw bestelling kunnen opnemen.
Een van de gevallen die zich kunnen voordoen, is dat er onvoldoende saldo is bij het plaatsen van de bestelling. In deze gevallen weigert uw bank de machtiging.
Hoe het te genezen?
Controleer het geld op de rekening die voor de transactie is gebruikt.
Neem indien nodig contact op met uw bank.
Start de bestelling opnieuw zodra uw bank bevestigt dat uw saldo de bankautorisatie niet opnieuw blokkeert.
Op onze online verkoopsite bieden wij twee soorten motorisering aan: voor schuifpoort en voor draaipoort.
● Twee modellen voor motorisering van schuifhekken:
Maximaal poortgewicht: 300 KG
Stroom: 230 V
Meegeleverde accessoires:
- 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
- Nylon rek (4m - 12 stuks van 33cm)
Maximaal poortgewicht: 600 KG
Stroom: 230V
Meegeleverde accessoires:
- 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
- Nylon rek (4m - 12 stuks van 33cm)
- Set van 2 fotocellen PHOTOCELL
- 1 FLASH-signaallamp
● Drie motormodellen voor draaipoort:
Maximaal gewicht per vleugel: 150 KG
Maximale lengte per vleugel: 2 meter
Stroom: 24 V
Meegeleverde accessoires:
- 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
Maximaal gewicht per vleugel: 300 kg
Maximale lengte per vleugel: 2,5 meter
Voeding: 24 V
Meegeleverde accessoires:
- 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
- Set van 2 fotocellen PHOTOCELL
- 1 FLASH-signaallamp
Maximaal gewicht per vleugel: 350 KG
Maximale lengte per vleugel: 3 meter
Voeding: 24 V
Meegeleverde accessoires:
- 2 afstandsbedieningen met 4 knoppen
- Set van 2 fotocellen PHOTOCELL
- 1 FLASH-signaallamp
U vindt al deze informatie in elk van de productfiches met technische kenmerken, beschrijving of in hun respectievelijke montage-instructies.
U kunt de exacte afmetingen van elk van onze producten rechtstreeks op het productblad vinden.
Om ervoor te zorgen dat uw producten zich zo goed mogelijk kunnen aanpassen aan de ruimte die voorzien is voor hun installatie, hebben al onze draaipoorten, poorten en hekken het voordeel dat ze over hun breedte kunnen worden gesneden.
Deze maatwerk-snede is echter niet beschikbaar op de hoogte.
Dit komt vooral door de profilering van de verticale stijlen, die niet kunnen worden gesneden, anders kan de structurele integriteit van het product worden aangetast.
Informatie over de doorsnijden van onze producten is beschikbaar en zichtbaar op hun respectievelijke productfiche.
Om het formaat van uw product aan te passen, hoeft u alleen maar een snede te maken in de messen en horizontale staanders met behulp van geschikt materiaal (slijper met speciale aluminium schijf, mesbescherming, enz.).
U kunt de instructies voor het opnieuw snijden van een product aanvragen via ons contactformulier
Het is belangrijk op te merken dat de personalisatie van uw product onder uw eigen verantwoordelijkheid valt.
U kunt het gewicht van elk van onze producten en in het bijzonder elk van de pakketten die overeenkomen met uw product, rechtstreeks op het productblad vinden.
De verandering van de openingsrichting van onze producten is om veiligheidsredenen geconditioneerd.
Hier zijn echter de openingsmogelijkheden die voor u beschikbaar zijn voor elk type product:
U vindt de openingsrichting van elk van onze poorten en poorten rechtstreeks op het productblad.
De openingsrichting van het product en andere elementen die specifiek zijn voor het product in kwestie zijn daar aangegeven.
Al onze producten hebben een commerciële garantie van 2 jaar.
Al onze producten worden op industriële schaal vervaardigd en worden als KIT aan u geleverd om zelf te monteren en te installeren.
Als gevolg hiervan biedt Casanoov momenteel geen maatwerkproducten in de meest strikte zin van het woord.
Onze producten zijn echter zo ontworpen dat ze allemaal aan uw specifieke behoeften voldoen.
Om ervoor te zorgen dat uw producten zich zo goed mogelijk kunnen aanpassen aan de ruimte waarin ze worden geplaatst, hebben al onze poorten, poorten en hekken het voordeel dat ze alleen in de breedte kunnen worden gesneden.
Deze maatwerk-snede is echter niet beschikbaar op de hoogte.
Dit komt vooral door de profilering van de verticale stijlen, die niet kunnen worden gesneden, anders kan de structurele integriteit van het product worden aangetast.
De hoogtes die Casanoov momenteel aanbiedt zijn: 115/120cm, 140cm, 160cm en 180cm.
Om het formaat van uw product aan te passen, hoeft u alleen maar een snede te maken in de messen en horizontale staanders met behulp van geschikt materiaal (slijper met speciale aluminium schijf, mesbescherming, enz.).
Momenteel biedt Casanoov alleen antracietgrijs (RAL 7016) aan. De geschuurde, matwitte kleur komt zeer binnenkort op sommige van onze modellen.
In de toekomst zal Casanoov u verschillende kleuren aanbieden.
Meer specifiek is het voor ons op dit moment niet mogelijk om u een bepaalde kleur aan te bieden.
Alleen de producten en kleuren die op de site worden gepresenteerd, zijn toegankelijk voor aankoop.
Al onze producten worden als bouwpakket geleverd en door u zelf te monteren.
We hebben onze producten zo ontworpen en bedacht dat ze gemakkelijk te monteren zijn en dat uw klantervaring aangenaam is.
We hebben u duidelijke montage-instructies gegeven die u kunt downloaden.
Alle accessoires die nodig zijn voor de installatie van uw portaal worden aan u verstrekt en alles wat in onze portalen is opgenomen, wordt gespecificeerd in de technische kenmerken van het product en in de beschrijving.
U vindt al deze informatie op elk van onze productfiches via deze verschillende tabbladen:
Mocht u bij ontvangst en montage van uw producten nog vragen hebben over de montage, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het Casanoov contactformulier.
Momenteel bieden we onze producten alleen met bezorgservice aan.
Wij hebben momenteel geen montageoplossing voor u.
Onze poorten zijn echter eenvoudig te monteren en vrij snel te plaatsen.
Om u te helpen bij het assembleren van onze producten, vindt u hier de informatie die voor u beschikbaar is op elk van onze productbladen:
Goed om te weten :
Onze klanten benaderen soms vakmensen of aannemers die gespecialiseerd zijn in de montage en installatie van producten die vergelijkbaar zijn met de onze.
Het is voor u dus mogelijk om na te gaan of vakmensen u in uw regio kunnen begeleiden bij de realisatie en de afronding van uw project.
U vindt al deze informatie op elk van onze productfiches via deze verschillende tabbladen:
Een niet leverbaar product kan dus niet besteld worden.
Als een niet-beschikbaar product uw aandacht trekt, kunt u worden gewaarschuwd als het in de toekomst weer op voorraad is, hier is de procedure om dit te bereiken:
Om de waarschuwing te bevestigen, moet je verbonden zijn met je Casanoov-account:
● Als je al een account hebt: voer je e-mailadres en je wachtwoord in dat gebruikt is voor je Casanoov-account en klik op "Ik maak verbinding"
● Als je nieuw bent bij Casanoov: klik op "Registreren" en maak je Casanoov-account aan.
U hoeft alleen maar te wachten, wij zorgen voor de rest en laten het u weten zodra het weer op voorraad is!
Let op: In het geval dat het product niet opnieuw te koop wordt aangeboden, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen zodra wij hiervan op de hoogte zijn.
Casanoov maakt er een erezaak van om enkel producten die in voorraad zijn te koop aan te bieden.
Dankzij het systeem van voorrangsreservering kunt u de producten waarin u geïnteresseerd bent bij de eerstvolgende aankomst reserveren. U hebt in alle transparantie de geschatte levertijden voor deze producten. Door uw voorbestelling te betalen, zorgt u ervoor dat de voorraad van uw producten bij de volgende aankomst wordt geblokkeerd.
Concreet hoeft u alleen maar de producten te selecteren waarin u geïnteresseerd bent en ze aan uw mandje toe te voegen.
Vooraf bestellen was nog nooit zo eenvoudig met Casanoov.
Meer informatie in onze Algemene voorwaarden> Te reserveren producten
Casanoov bedenkt en creëert zijn producten met als enig doel om aan uw behoeften te voldoen.
Deze status op onze producten betekent dat hun terugkeer naar de voorraad wordt bepaald door een geschatte datum. Deze informatie is zichtbaar op onze productfiches onder de korte omschrijving.
In dat geval kunt u de functie “Waarschuw mij” gebruiken om op de hoogte te worden gebracht van het terugsturen in voorraad als het product u interesseert. Om dit proces te volgen, nodigen we u uit om onze FAQ te raadplegen in de sectie "Melding, hoe te doen?"
In alle gevallen zijn dit producten waarvan de voorraad is uitgeput, artikelen die niet op voorraad zijn, worden dan aangekondigd als "Niet beschikbaar".
Net als in het vorige geval met betrekking tot items die binnenkort beschikbaar zijn, kunt u een waarschuwing maken die u op de hoogte stelt van de nieuwe beschikbaarheid.
In deze gevallen kunnen we de productie van bepaalde artikelen stopzetten om nieuwe assortimenten aan te bieden die beter aan uw verwachtingen voldoen.
U kunt altijd contact met ons opnemen om erachter te komen of dit product ooit vernieuwd gaat worden en als dit niet gepland is kunnen wij u diverse alternatieven op gelijkaardige producten aanbieden.
Levering
3/6 dagen
Beveiligde
betalingen
Gratis
verzendkosten
Veilige levering
(Covid-19)
Welkom bij Casanoov!
Gespecialiseerd in de online verkoop van apparatuur voor de thuisomgeving, maakt Casanoov er een erezaak van om u een compleet aanbod te bieden om uw exterieur af te bakenen volgens de laatste markttendensen tegen betaalbare prijzen. prijzen.
Kwaliteit voor de juiste prijs! Dit is het motto van Casanoov.
Ontdek ons ruime assortiment aluminium draaipoorten, schuifpoorten, poorten en hekwerken, de nieuwste trend qua materiaal.
Al onze producten zijn doordacht en als bouwpakket ontworpen.
Eenvoudig en snel te installeren, het zelf monteren van uw Casanoov poorten en hekken wordt kinderspel.
Al onze modellen zijn ontworpen om veiligheid en esthetiek te combineren.
Casanoov biedt u de keuze om te voldoen aan al uw wensen en eisen: klassieke modellen met volledige vulling, semi-geperforeerd, geperforeerd of ultra geperforeerd (geband) of moderner met onze design modellen. Bij Casanoov wordt er alles aan gedaan om u tevreden te stellen!
Onze designmodellen zijn geïnspireerd en ontworpen in Frankrijk, ze zijn verkrijgbaar in 6 variaties en elk heeft unieke decoratieve platen, door ons ontworpen voor u.
Kies het assortiment die het beste bij u past voor een moderne buitenkant die bij u past.
En voor een nog modernere buitenkant, denk erover na om uw ingang te automatiseren en blader door onze motoriseringscategorie die u automatiseringen voor draai- en schuifpoorten biedt die zijn aangepast aan uw behoeften.< br />Ontdek ook al onze accessoires voor een harmonieus exterieur, zoals onze aluminium palen in kleuren die passen bij onze poorten, poorten en tuinhekken.
Om uw keuze gemakkelijker te maken, beschikt u over alle technische informatie en live visuals op al onze productfiches.
Betalingen zijn veilig en levering is gratis. Veel plezier en winkelplezier!